Duidelijke communicatie werkt enorm conversieverhogend voor jouw (auto)bedrijf. Onze prijskaarthouders zijn zo ontworpen dat ze je hierbij goed helpen. Zo ben je minder tijd kwijt met het opzoeken/vertellen van alle info en hoef je niet elke binnenlopende klant direct te helpen. In deze blog bespreken we de voor- en nadelen van alle prijskaarthouders.
Inschuifbare transparante prijskaarthouders
Inschuifbare transparante prijskaarthouders worden het meest verkocht doordat ze voor veel bedrijven inzetbaar zijn. Deze hang je aan een spiegel/balk of schuif je ergens voor zodat ze stevig vast zitten. Je plaatst er een zelf gemaakte prijskaart in A4-formaat in en je bent klaar. Een super snelle en makkelijke oplossing. Doordat je zelf een prijskaart maakt, zijn ze jarenlang opnieuw te gebruiken voor veel verschillende producten.
Deze houders zijn ook heel geschikt voor autobedrijven die hun aanbod buiten hebben staan. Ze hebben namelijk een UV-filter, waardoor ze ook buiten gebruikt kunnen worden zonder dat ze verkleuren.
Invulbare prijskaarten voor eenmalig gebruik
Wanneer je met name zoekt naar een voordelige en snelle optie, zijn invulbare prijskaarten een goed idee. Deze kaarten hebben een standaard ontwerp en kunnen met een balpen beschreven worden. Zo kun je per voertuig de betreffende informatie invullen. Door de opvallende kleur zijn ze goed te zien in de auto. Je moet alleen wel een goed leesbaar handschrift hebben! Nadeel is wel dat deze eigenlijk alleen te gebruiken zijn voor de auto/motor/scooter/boten -bedrijven.